Biscuiti raw vegani, portia de energie pentru intreaga zi

Voua tot va plac dulciurile asa cum imi plac mie? 😊😊😊
Ei bine, de obicei, intr-un regim de slabit (defapt nu doar pentru slabit ci la general, intr-un regim alimentar sanatos), dulciurile sunt un subiect tabu. Prajituri, biscuiti, bomboane, etc – carbohidrati simpli, combinati cu grasimi si zaharuri rafinate, care nu fac decat sa se aseze sub forma de grasime anume acolo unde ne dorim cel mai putin.
Dar exista acel tip de dulce, care este benefic, ne alimenteaza organismul cu energie, iar creierul cu glucoza necesara unei bune functionari.
Azi mi-a venit pofta de ceva gustos la cafea, asa ca am scotocit prin sertare, am scos pe masa ingredientele ce le aveam si m-am apucat de treaba.
Deci, mi-a iesit o bunatate de biscuiti #rawvegan.
Ingrediente:
50 gr migdale
30 gr rachitele
30 gr smochine
30 gr curmale
O lingura de ulei de cocos

Am maruntit si am amestecat toate ingredientele. Apoi le-am dat forma unor biscuiti si i-am tavalit prin fulgi de cocos.

Mi-au iesit 4 portii.
Pofta buna si fiti atenti la cantitate. Sunt sanatoase, dar totusi sunt calorice. Se recomanda a fi consumate in prima jumatate a zilei, mic dejun sau gustare.

Lasă un comentariu